Städning

Har städat bland mina skivor idag. Självfallet tröttnade jag redan innan jag var klar, men jag hann en del ändå.

  

Min älskade, älskade Gackt-skiva:
image94

Är han snyggast i världen tro?
image95

När jag var 16 år och olyckligt kär i Emma brukade jag spendera mina kvällar med att lyssna på denna skiva och drömma om hennes vackra leende:
image96

Alice KSMB-skiva. Tror ni hon någonsin kommer få tillbaka den? ;)
image97

Fann en skiva som jag fick av Blixt den julen vi träffades och blev tillsammans (jag brukade kallas för Jeordie):
image98

Äkta kärlek! Min första Manson-skiva:
image99


Kommentarer
Postat av: Alice

Åh, den HIM-skivan har jag oxå en massa massa minnen av! Tihi, KSMB? Det var länge sedan! Den är nu officiellt din egen! Kram

2008-01-15 @ 00:09:10
URL: http://cupcakes-and-cherries.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0