Svar

Så har jag nu fått reda på varför Syd dumpade mig. Min sjukdom. Och tydligen så följde han sitt hjäääääärta. Men då kan man ju fråga sig varför han i helvete var så emot mitt förlsag att det skulle vara helt slut, istället för en paus som han ville. Man kan fråga sig varför vi hade sex när vi hade "pausen". Man kan fråga sig varför han gosade med mig när vi hade pausen. Man kan fråga sig varför han badade med mig samma dag som han senare for till Malin, dagen före jag fick reda på hans svek.

Jag vill så gärna strimla honom i bitar. Äckliga jävla svin.

Kommentarer
Postat av: Elinleticia

Om man vill göra det enkelt för sig svarar man "det är din sjukdom", eftersom man kan separera den från personen. Han säger inte "det är dig det är fel på" eller "det är mig det är fel på", utan något som han vill ta avstånd ifrån. Det är att förenkla sitt liv något oerhört! Men vad skulle han svara? "Det är för att jag är ett dumt sadistiskt svin som tänker med kuken istället för hjärnan och inte orkar bry mig om vilka konsekvenser det ger" - jag tvivlar på det. Så han väljer det enklaste. Men det säger jävligt mycket om honom, och inte ett skit om dig.

2008-01-10 @ 17:31:57
URL: http://smuleliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0