Vad jag vill uppnå 2008

  • Jag vill lära mig att ställa mitt eget horoskop.
  • Jag skall börja fira både årets sabbatar och esbatar (så kan det väl ändå inte heta? ibland är engelska sååå mycket enklare).
  • Jag skall bli bättre på magi. Rå studera med andra ord :P
  • Jag skall ha ett mål på att läsa tio böcker i månaden (minst) precis som Leticia och även lägga till att en av dem i alla fall skall vara på engelska. Böckerna skall självfallet recenseras och läggas in på Lettura.
  • Jag skall lära mig inse mitt eget värde och bygga upp ett självförtroende.
  • Jag skall utveckas inom spådomskonsten
  • Jag skall jobba på att bli en bättre medmänniska. Bli av med det där agget som får mig att hata så starkt och energikrävande.
  • Jag vill gå ned till min idealvikt och börja träna för att få en starkare kropp.
  • Jag skall få hundarna rumsrena!
  • Hundarna skall superduktiga och lydiga.

det kommer säkert mer...


Kommentarer
Postat av: Elinleticia

Jag tror du kommer fixa det. Det där med vikten hade jag nog också velat lägga in som löfte, men jag har under de här veckorna jag varit sjuk gått upp till precis lika mycket som jag vägde innan jag började promenera. Känns så jävla sugit! Man orkar ju inte. Så mitt mål är bara ATT motionera. Det får liksom räcka.

2008-01-04 @ 22:34:15
URL: http://smuleliten.blogg.se
Postat av: Ceriadwen

Imponerande om du lyckas lära dig att ställa egna horoskop. Jag var inne på det för massa år sedan och lånade böcker om det, men det verkade sjukt svårt och krångligt! Nu är ju du lite äldre än jag var då så du kan nog klura ut det. Lycka till! :-)

2008-01-05 @ 01:19:38
URL: http://ceriadwen.blogg.se
Postat av: Ceriadwen

Jag måste också skriva en sådan där lista förresten.

2008-01-05 @ 01:20:43
Postat av: mana andromeda

leticia: sedan allt med syd började har jag slutat äta nästan helt och nog gått ned allt det jag gick upp under julen. tack o lov. det var så skönt att dra på mig vinterjackan/kappan förut och känna hur lätt det gick.

ceriadwen: ja, jag hoppas verkligen att jag inte kommer ge upp halvvägs :P

2008-01-05 @ 19:15:07
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0