Varför nu?

Varför mår jag så dåligt nu? Nu är det ju meningen att jag skall ha gått vidare och börjat leva. På riktigt. Istället känns det som att jag krossas lite mer för varje steg jag tar. Inatt kunde jag inte somna förrän vid halv fyra ungefär. Lade mig först vid tolvtiden. Kunde inte ligga kvar i sängen. Den är så stor nu när det inte ligger någon kines i den. Så jag tog täcken och kuddar och lade mig i soffan.
Men det gick inte att somna så jag satte mig vid datorn och där fanns veganen och tysken och jag blev underhållen under några timmar. Tidigare under kvällen hade jag proppat i mig Sobril och karvat i armen.

Nu på morgonen har jag pratat med mamma. Hon kommer hit över lunchen. Jag känner mig så ensam. Så övergiven. Så förbannat menlös. Om ingenting lyckas hålla mig här vid datorn kommer jag säkert hamna i soffan snart igen och somna om. Jävla fanskap.

Kommentarer
Postat av: Ceriadwen

Bra att du har din mamma, och bra att du ringer henne!

Det är min uppfattning att man oftast får "återfall" vid (Wooooow, Jehovas Vittnen ringde just på dörren, haha! Stod och pratade en liten stund medan psykgrannen under stod och hamrade frenetiskt i sin vägg...) "skilsmässor" (hittar banne mig inget annat ord!). Det är nog bara att förvänta sig. Däremot tror jag att med tiden kommer återfallen mer och mer sällan, för att sedan upphöra. Det är vad jag har iakttagit brukar hända åtminstone.

Många kramar!

2008-01-16 @ 11:22:02
URL: http://ceriadwen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0