Världens finaste föräldrar

Mamma och pappa var precis här med mat de handlat till mig. Som vanligt kom vi in på ämnet Syd och hur skumdum han har blivit. Mamma och Syd slutade jobba samtidigt idag och gick ut från Krämaren samtidigt. Pappa stod utanför och väntade på mamma och när Syd fick se honom, vände han genast om och gick tillbaka in igen. HAHAHA!! Fan vad jag skrattar. Jag hade ingen aning om att han var såhär feg. Det är ju nästan underbart!

Vi råkade komma in på M också. Eftersom jag vägrar uttala hans namn kallade jag honom för irakiern. Pappa reagerade direkt. Haha. Han och hans jävla fördomar jämt. Han frågade om M är muslim och med ett brett leende i mitt fula ansikte svarade jag ja. (När jag träffade Syd och pappa fick veta att han är kines och malaysian frågade han samma sak. Min far är fan rädd för muslimer). Han måste bättra sig med hela fördomsgrejen. Det finns ju hur många kristna som helst i världen som beter sig som jävla idioter, men han tycks inte inse det. Undrar om han ens fattat att jag faktiskt är en häxa?

Hur som helst. Jag blir sådär fånigt flinig när jag talar om M. Sådär fjortisflinig. Haha. Men han är så fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0