Viktnedgång

Ställde mig på vågen innan jag gick ut med hundarna för en stund sedan och det visade sig att jag nu gått ned tio hela kilo! =) När jag pratade om det med Malin igår sa hon åt mig att ge mig och det gör mig verkligen förbannad. Dels för att jag hatar när folk säger åt mig att ge mig, dels för att viktnegången bara är hälsosam för mig. Jag är överviktig. Har blivit det av tabletter jag tvingats äta och vi vet alla (eller?) att övervikt inte är hälsosamt. Jag är ingen fjortis på 170 cm som vägen 40 kilo och tjatar om att jag är såååå tjock. Jag behöver faktiskt gå ned i vikt och jag vill höra hur duktig jag är som lyckats gå ned så mycket så fort! (På fredag skall jag inleda fast två med GI - då kommer jag gå ned 0,5 - 1 kilo i veckan istället).
Jag spyr inte upp maten jag äter eller svälter mig själv. Jag följer GI. Jag är hälsosam. Så för i helvete; ge mig stöd eller knip käft! Tack!

Kommentarer
Postat av: Ceriadwen

10 kilo är ju jättemycket! Skitbra jobbat, speciellt att du har gjort det på ett hälsosamt sätt!

2008-01-23 @ 20:16:01
URL: http://ceriadwen.blogg.se
Postat av: mana andromeda

jag rockar fett ;)

2008-01-23 @ 22:21:29
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0