Vill ni veta mina hemligheter?

image44

Jag fick en ny kalender av den där kinesen Syd ni vet, i julklapp. Den har nu Hello Kitty som motiv på framsidan =D Innan var det några hurtbullar som bara fickg mig att vilja leta upp ett gevär och skjuta sönder bilden. Hur som helst. Jag skall se till att använda den där kalendern flitigt. Skriva upp träningstider, när böcker blivit utlästa och skall recenseras och andra saker som jag känner för att ta upp i bloggen. Den har sån perfekt storlek och jag gillar den mycket bättre än förra årets kalender trots att jag fått en i gåva av Sveriges största lögnhals.

Den andra boken på bilden är min dagbok. Där står alla mina hemligheter :P Egentligen vet jag inte om jag har några direkta hemligheter men den är skön att ha nu när det händer så mycket nya saker i mitt liv. Skriva, skriva, skriva.

Nåja. Nu blir det ett bad med antingen Maisie eller bruden med alla väninnorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0