Idag

Måndag

Du fokuserar för mycket på dina misslyckanden. Se till allt det goda du gjort och försök fokusera på det istället. Någonting fint hägrar alldeles bortom kröken.



Humör: Låg.
Gör: Dyrkar Manson.
Planer: Inga.
Irritation: Det står om Manson-videon (den här nedan) att den: may not be suitable for minors. Jag undrar varför. För att han säger sanningen? För att han öppnar upp ögonen och får oss att inse fascismen inom kristendomen? Eller pga vad? För jag skulle gärna vilja veta. Är det kanske för att han river sönder bibeln? Ja, det kan ju verkligen skada de små liven (ironi för er som inte förstod det).
Glädje: Jag har fått tre fina brev, så jag skall skutta ned i badkaret och läsa dem. Dessutom innehöll ett av kuverten ett armband. Yeah! Jag behöver armband att dölja min fula arm med! Så ge mig mer, please please!
Kärlek: Marilyn Manson
Låt: Antichrist Superstar - Marilyn Manson



det här är vad jag älskar. vad jag lever för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0