Ångestbloggen

Jag har skrivit avslöjande om mig själv i ångestbloggen. Det känns tryggt. De som läser där läser inte av ondska. Det måste ju finnas nåt mått av omtänksamhet hos dem. Det är precis vad jag behöver. Veta att jag faktiskt spelar roll. Att det inte är skitsamma om jag skulle råka gå och dö mitt i alltihopa.

Om en timme eller så skall jag dra till Frida. Mamma och pappa skjutsar mig. De skall vara hundvakter. Köper med mig McDonald's mat så vi kan fetta oss och vara ynkliga i all våran ångest. Hon är en sån fin vän ♥ Skall skriva om henne till hennes. Absolut.


Kommentarer
Postat av: Erik

Hej! På något sätt har jag surfat in på din blogg, vet faktiskt inte hur jag hittade den. Har läst några veckor nu och undrar om du skulle vilja hjälpa mig att besvara några frågor som väckts. Var tidigare tillsammans med en tjej som oxå mådde dåligt och jag fick inte så många svar då. mvh Erik

2008-03-10 @ 12:16:22
Postat av: mana

fråga på så skall jag svara så gott jag kan.

2008-03-11 @ 23:54:47
URL: http://enhaxastankar.blogg.se
Postat av: Erik

Skriv gärna en rad till min mail så kan vi ta det via den om det är ok? MVH Erik

2008-03-12 @ 17:39:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0