Bitches love me

Jag hade en fin kväll/natt igår. Ollie kom efter nio någon gång och hade med sig pommes från McDonal's till mig och bitchen. Underbart! Vi kollade på Det men eftersom bitchen är en sån bitch orkade hon inte se klart. Först satt hon och gnällde om att filmen borde ta slut snart och efter att ha insett att både Ollie-Ollon och jag faktiskt ville se klart filmen satte hon sig vid min dator och visade upp sig i min webcam istället. (Efter ett tag ringde hennes telefon och hon började flirta med en söt stockholamre som dock redan har flickvän så jag blev lite småbutter på henne).
  Ollie-Ollon visade mig sina brudar på internet :) Det var kul. Få checka in hans span typ :P Han har faktiskt riktigt bra smak om jag skall vara ärlig. Han är inte en såndär storbörstad, smal blondin-älskare. Jag tvingade honom också att lägga till mig på Facebook så jag kan skicka massa störiga saker till honom :D
  Hur som helst hade jag väldigt trevligt. Jag har tur som får ha så fina människor i mitt liv. Nu blir det mer läsning! Eller strax i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Belsebub

Jag flörtar inte med honom. :O :P

2008-03-21 @ 20:05:57
Postat av: mana

jaså du? så det är bara han som flirtar med dig? :P

2008-03-21 @ 20:27:14
URL: http://enhaxastankar.blogg.se
Postat av: aliquis

Hon fläker ju inte i webcam för mig, så besviken jag blir.

2008-03-22 @ 05:01:04
Postat av: mana

alkis: du får väl be henne göra det då? ;P

2008-03-22 @ 13:10:11
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0