Det går bra

Det funkar mycket bättre utan mina föräldrar än vad jag trott. Jag har ju världens finaste människor i mitt liv som ställer upp för mig. Har plockat undan lite här hemma och nyss varit ute med hundarna. De två senaste nätterna har det bara varit en kisshög när jag vaknat om mornarna och inget bajs. Vad sjutton har hänt? Har de plötsligt bestämt sig för att bli rumsrena? ;)

Jag längtar sååå mycket efter att börja läsa Kings bok Signal. Läs Leticias recension av den på Lettura så förstår ni nog vad jag menar. Den ligger vid fönstret och väntar på mig men jag har fått för mig att läsa klart Vit Oleander först. Men läsningen går så förbannat segt just nu och jag behöver King. Nu! Jaja. Får se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0