Fredag med Belsebutchen

Belsebitch kom hit efter skolan igår. Nästan genast pallrade vi oss iväg till Baronbackarna för att vara med när Frida gjorde sig i ordning till sin stora dejt ;P Vi stannade på Sibylla på vägen och köpte pommes frites och hela tiden tjatade bitchen om att hon ville ha mina också. Fast hon hade massa kvar själv.

Frida var helt körd av nervositet. Det var riktigt underhållande att skåda :) På vägen till dejten såg ut skräckslagen ut men jag tror att det gick riktigt bra.
  Hur som helst gick belsebitch-butchen och jag heela vägen hem igen. Med massa fettissaker i en påse. Hemma skulle vi se på Dirty dancing och käka oss feta, men skivan funkade inte i min dvd-spelare så vi såg på Monster istället. En riktigt Manafilm.

Rebecca provade massa kläder också och vi tog kort med min världelösa mobilkamera. Yeah.

image297
Rebeccas röv.

image298
Ibland måste man få leka modebloggare och sätta armen i sidan.

image299
Detta är nog första och sista gången ni får se Belsebutchen i rosa.

image300

image301
Typ, "hej jag är sötast i vääärlden!"

image302
En bild bara för alkisen.

image303
"Meh! Jag haatar ju Kent!"

image304
Så läckert.

image305
Rövare.

image306
"I can pose!"

image307
Hon är så liten!

image308
Jag försökte få på mig butchens byxor. Det gick sådär.

image309
Min rumpa. Checka in japanerna på trosorna! ;)

image310
"I'm the best"

image311
Hon är en pinuppa i blodet.

image312
En ängel.


Kommentarer
Postat av: Elinleticia

Jösses vad smal du blivit!!! :)...och bilderna var skitsköna. Ni verkade koppla av rejält. Har inte sett filmen "Monster" är den bra?

2008-03-15 @ 22:51:39
URL: http://smuleliten.blogg.se
Postat av: mana

monster är helt fantastiskt bra. charlize är en sån underbar skådespelare. se den!

2008-03-16 @ 12:15:11
URL: http://enhaxastankar.blogg.se
Postat av: Belsebutch

I´m so damn hot! :D NOT.
Hallå, varför la du inte in bilden på dig, den jag tog, när du stod på alla fyra?! :D

2008-03-16 @ 15:48:25
Postat av: mana

för att jag ser ut som ett monster! duh! ;P

2008-03-16 @ 19:24:00
URL: http://enhaxastankar.blogg.se
Postat av: aliquis

Kom hit via http://enhaxastankar.blogg.se/1205691919_sl.html

Fast Fridas heta dejt var väldigt lik rebecca. Hade inte sett inlägget förut.

Postat av: mana

alkis: jag fattar nada. as usual gällande dig.

2008-03-18 @ 13:46:46
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0