Jag är bäst

Frida gick för en stund sedan. Hon skulle hem till Marcus. Han har köpt en present åt henne :D Jag är så jävla bäst på att para ihop folk. Nu måste jag bara se till att para ihop mig själv med någon. (Vill ni veta nåt sött? Inatt när Frida inte kunde sova tog Marcus ut henne på en tur med bilen. Shit, så fint! Han är precis vad hon behöver. En genomgod blondin).

Just nu sitter jag och väntar på att mitt älskade Gosspi girl skall börja. Jag behöver dregla lite ;) Leighton Meester är ju så jävla fin! ♥

Kommentarer
Postat av: Belsebub

Ed Westwick

2008-03-18 @ 22:57:34
Postat av: mana

mana tunmats

2008-03-18 @ 23:19:59
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0