Körd

Jag är smått rädd just nu och känner en ångest. Sobrilar mig igen. Hade dock en trevlig kväll igår. Mötte Frida och Jossan ( ni vet, + bruden) borta åt helskotta och vi gick hem till mig och drack vin och körda Jag har aldrig. Frida var lika klantig som vanligt och spillde ut sitt vinglas som for i golvet med en smäll. Tvingade på henne mina smaljeans och en rosa tröja när Belsebitchen kom.
  Frida och jag gick iväg till Coop och köpte öl, en heting spanade in mig enligt Frida, och när vi kom hem igen gick Jossan och jag iväg och köpte pizza. Såklart var ju allt som ligger i närheten stängt så vi fick gå en bit, men det var trevligt att prata med henne även om jag inte minns såå mycket om vad vi talade om.
  När vi kom hem igen blev det massa sanning eller konka och jag tvingades strippa inför de andra, till underkläder. Utan alkohol hade jag aldrig gjort det men fan, jag var nog nästan duktig :P
  Jag drack alldeles för mycket och resten av kvällen är mest en dimma. Ett tag låg jag i badrummet och orkade inte resa mig upp. Jag ringde massa folk och lekte social och tydligen ringde jag Malin och skrämde henne. Vad jag sa har jag ingen aning om. Pratade massa med Mira igen och det blev en massa snack om förlovning och sådär :P Haha, tredje gången gillt eller?

Nu har Rebecca precis åkt hem. Vi har spenderat dagen med att glo på filmer och filma. Jag känner den där ensamhetsrädslan tränga sig på och det gör mig livrädd. Låt mig klara den här kvällen bra, utan massa ångest och skit! Skall ta och lägga mig i badet med min bästis Martha Quest.

Kommentarer
Postat av: aliquis

Låter kul, jag hade ju varit bäst o roligast på jag har aldrig... Illa att du inte bjöd mig mana!

Och missade belsebub gjorde jag också! Helkväll ju ;/

Du skulle sagt "Visa kuken får du popcorn!"

Iuh, strippning, tur jag inte var där kanske... Men hade ju ändå varit kul o lekt ..

Filma?

2008-03-01 @ 19:23:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0