Mitt skrivande

Som jag tidigare nämnt vill jag att folk läser det jag skriver, för att jag på så sätt skall bli uppmuntrad och orka fortsätta. Jag har gjort en lösenordsskyddad blogg där jag lägger in det jag skrivit, kapitel efter kapitel, och de som vill ha lösenord och användarnamn får be om det. Tänk dock på att det är första skrivningen. Ingenting är ett dugg retuscherat. Det enda jag ber om nu är uppmuntran att fortsätta skriva. Inga kommentarer gällande stavfel och att jag borde ändra på saker och så vidare. Tack!

Kommentarer
Postat av: Fisken

Ooh. Skicka till mig. du vet min email på MSN, skicka där.

2008-03-26 @ 22:44:01
Postat av: mana

okejs, fiskyngel ;P

2008-03-26 @ 23:14:22
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0