nothing can stop me now

Lyssnar på Nine inch nails. Trents röst gör mig lugn. Harmonisk. Kär. Galen. Fnittrig.Glad. Bäst. Allt blir möjligt med Trent. Han och Amy Lee är mina stora kärlekar just nu. Det är perfekt att vara kändiskär. Så svårt att få hjärtat korssat då. Perfekt.

Hur som helst. För er som är intresserade tänker jag komma med lite skvaller. Frida-baben drar till Stockholm idag, tillsammans med sin Marcus, för att bo på hotell och mysa och vara alldeles sådär nykära ni vet. Yeah! Underbart! :D

Och vad har jag för planer för min fredag? Att läsa ut Bergsprängardottern som exploderade. Imorgon kommer baben hit och jag skall få veta allt. Såklart. Nåja. Nu skall jag ta en dusch och sluta gå omkring i mina dumma pyjamasbyxor hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Erik

Hej igen! Har skrivit till dig ett par ggr, undrar nu om jag kan få lösen till bloggen? Vore kul att maila lite med dig oxå. //Erik

2008-03-28 @ 22:14:10
Postat av: mana

har skickat nu :)

2008-03-28 @ 23:17:00
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0