Rasande, fattar ni inte det?

Jag blir rasande när folk är onda mot människor jag bryr mig om. Nån jävla idiot har uttalat sig idiotiskt om ångest och fått Leticia att må dåligt och jag skakar av vrede. Vill sparka och slå. Skära, förstöra alla äckel. De flesta har ingen jävla aning om vad ångest faktiskt är. Om ni haft riktig jävla ångest gör ni troligtvis allt för att undvika det. Finns ingen känsla i världen som är värre än ångest. Ångest är förlamande.Skräck. Och att påstå att en person som har ångest skall kunna jobba är bara absurt. Sluta för helvete använda starka ord om ni inte vet innebörden! Vi är knappast vekare än er. Snarare tvärtom. De flesta av er skulle tagit livet av er för länge sedan om ni kände av den förbannade ångesten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0