Strippande småflickor

Det är inte varje dag jag har strippande småflickor här hemma. Igår kväll kom Frida hem till mig och såg på film. Efter någon timme fick jag ett sms från lilla Belsebitchen som frågade om det var okej att hon och hennes kompis Jessica kom över en stund. Inte kunde jag veta att det skulle leda till en privat stripshow ;P
  Frida fick för sig att jag skulle pierca hennes näsa och för att få mod var jag dum nog att ta sorbil och öl. Och så ville jag lyssna på min striplåt med Nine inch nails och tur som jag hade fick jag bitchen och Jessica att börja strippa. De var jätteduktiga :D Bitchen njöt av att skumpa omkring med rumpan kan jag ju lova! ;) Och Frida filmade hela spektaklet.

image321
Jessica, Frida och Kiba

image322
The bitches again

Resten av kvällen/natten bestod av massa piercande (Jessica fick pierca istället, jag pallade inte. Så Frida är nu piercad i näsa och ögonbryn), hånglande och flum. Frida stack hem vid fyra, fem någon gång och småflickorna sov kvar hos mig. Dessutom är vi nu fyra agenter istället för bara två. Det nya namnet är Mini Mother Fucker Asshole. Frida är Mother, jag är Fucker, bitchen är Mini och Jessica är Asshole. Vårat första uppdrag blir att ta reda på vad min heta granne bor.

Nu blir det återigen läsning för mig. Pusslu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0