Svår natt

Helvetisk natt är nog fel ord, men svår var den i alla fall. Lade mig i soffan och försökte sova. Somnade tids nog, men vaknade vid tre. Ville rulla runt (ööh?) så jag lade mig i sängen med hundarna istället. Gos gos. Brukar somna med Kiba i min famn och en av hans tassar i mina händer. Seriöst, vad i helvete skulle jag göra utan mina hundar?
  Hur som helst. Vaknade massa gånger efter jag lagt mig i sängen. Men nu är jag vaken. Och grinig. Pappa ringde och väckte mig. Han och mamma verkar tro att jag ljuger om mina sobril. De tror att jag tar mer än vad jag gör. Men det gör jag inte! Blir pissed när folk inte tror på mig.

Jag hatar min arm. Ge mig Pete Doherty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0