Tjejer är så jävla bitchiga

Killar brukar vara för enkla, och tjejer för svåra. Bli medlem på en community och du får troligtvis genast erfara hur killarna kastar sig på dig (du kvinna vill säga) och kastar ur sig det ena skamliga förslaget efter det andra.
  Tjejerna däremot är så jävla svåra, så bitchiga. En tjej verkade bli mer eller mindre förbannad när mr X (jag vet inte om jag får nämna hans smeknamn nu, fast jag skulle gissa på att jag får det men gör det ändå inte) skrev till henne att hon verkade vara en halvintressant person. Genast slog bitchen till och jag förstår faktiskt inte varför. Dels var han ärlig, dels sa han ingenting elakt. Hon tyckte säkert att han borde ha skrivit att hon var helintressant, men då hade han ju faktiskt ljugit. Och finns det något elakt i hans kommentar, om ni tänker efter? Att få höra att man har någonting intressant över sig är väl alldeles underbart?
  En tjej på HTB-communityn QX skrev på sin press att hon inte svarar på mejl där det bara står att hon är söt. Man måste komma på något annat att skriva, än bara det.
  Jag höjer genast på ögonbrynen. Det är inte särskilt lätt att komma på något djupt och intressant att skriva till en helt okänd person. Om man då tycker att personen är söt, skall man inte få säga det då och ändå hoppas på svar?
  Tjejer verkar ha så många krav hela tiden. Var si, var så, annars dissar jag dig. Seriöst brudar, jag orkar inte med det och jag tror att det är många andra som håller med. Jag funderar helt på att skippa QX och låta min bisexuella sida fortsätta på sitt hetrosexuella spår, fastän jag helt ärligt lutar mer åt tjejer än killar.

Vi väljer våra egna krig. När Alkisen sa till mig att jag inte är tillräckligt snygg för att ta hans oskuld tog jag inte illa upp alls, vilket jag fått reda på att andra inte förstår. Men återigen; ärligheten. Dessutom var det inget elakt han sa. Det vore skillnad om han kläckte ur sig något i stil med: Du är alldeles för ful för att få ta min oskuld! Välj. Vill ni kriga eller leva i fred?

Det är skitläskigt att ta kontakt med tjejer. Chansen är så stor att de finner nåt fel hos dig och du blir dissad. Min erfarenhet är att killar ytterst sällan beter sig likadant. Åh, vad jag är glad att jag är bisexuell och helt enkelt inte är helt fast bland de svåra brudarna som gillar att kriga och ha höga krav. Bitcharna går helt enkelt bort för mig. Jag gillar snälla, rara, söta tjejer som använder hjärnan och ger folk en chans. En chans att lära känna.

Kommentarer
Postat av: Belsebub

Jag ser inte ett dugg bättre ut än dig. :O

2008-03-19 @ 17:30:35
Postat av: mana

vad fan kom det ifrån nu då?

2008-03-19 @ 18:01:08
URL: http://enhaxastankar.blogg.se
Postat av: aliquis

Du har så rätt så rätt mana, det är därför jag inte orkar bry mig med tjejerna nuförtiden typ utan bara skriver något drygt / frågar om vi skall knulla typ. Ingen tjej är ju värd mer energi än så ändå för ni är så jävla dryga o dissar ju i slutändan ändå så. Om man bara gör sådär har man ju iaf inte lagt ner en massa energi och än värre eventuella känslor på personen i fråga.

Och ja, de flesta tjejer skiter ju i att skriva en vettig presentation, för de är ju tjejer, de får ju så mycket uppmärksamhet ändå.. Men ja, vafan skall man säga till dem då? Man vet ju inte ett skit om dem. Så ett hej eller söt eller liknande är ju vad det får bli. Att de sedan skiter i sådana meddelanden och därför går miste om en o annan bra människa får de fan skylla sig själva för.

Och jag vill också ha en chans, men tjejer ger ju inga chanser =P. Vi kanske borde dubbeldejta med en singel?? =P

Och ja, det var jag som var mr x också.. Hon var ju halvintressant, dvs framstod väl som någon som hade potential men kanske inte den uppenbara perfekta och mest attraktiva människan. Men ja, hon var väl en "glaset är halvtomt"-människa antar jag... Dvs tog det som en diss över att hon nog inte alls var särskilt intressant.

Nåja, skitsamma, hon var inte så snygg hon heller! :D

"haha! gillar din säkerhet, framtoning, anspråksfullhet. vackra ord, ja men något åt det hållet." fick jag av http://spraydate.spray.se/spraydate/personal/personal.jsp?id=pascha85

De är rätta takter! Inte för jag vet vad hon har tagit för att tycka det där, jag menar, mitt nick till att börja med är failatlife? Men i vilket fall som helst så tar jag gärna två av vad hon fick.

Postat av: aliquis

Belsebub: Men lilla vän, jag är inte helt övertygad om att du hade fått ta min oskuld heller :D. Men det hade ju varit lite extra roligt kanske eftersom du hade kvar din egen, och jo, lite sötare är du nog allt =P, men tyvärr är du ju så ung o köttätare o grejer så det har ju ingen seriös potential.

Postat av: aliquis

Jag har en uppföljning till dig med ett ännu värre exempel, men du är ju offline nu så jag mailar det väl istället eller något.

2008-03-20 @ 21:49:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0