Uh, en utmaning

Jävla Ceriadwen (förlåt sötnos) utmanar sina läsare att skriva tio saker de älskar med sin kropp. Uh... Okej, jag skall väl göra ett försök då.

  1. Jag älskar att den fungerar. Det faktum att jag kan röra mig fritt är ju faktiskt helt underbart. Det är något jag nog borde filosofera över lite oftare istället för att haka upp mig på min stora rumpa, min gravidmage och enorma bröst. Typ. Haha.

  2. Mina kurvor. Jag älskar att ha dem. Bara önskar att det var i en lite mindre förpackning :P Höfter, bröst, rumpa, midja. Ingen rak pojkkropp här inte! ;P

  3. Mina naglar. Jag har fina naglar. Inte sådär fula som människor ofta brukar ha, haha.

  4. Mina fötter. Dem är helt okej. Inte fula i alla fall. 

  5. Mina armbågar. Dem är fan dödligt vassa. Riktigt fult, men också riktigt kul ;D

Jag kommer ärligt talat inte på mer nu. Kanske gör jag det senare. Får uppdatera i såna fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0