Vardagsglädje

Ibland innebär så simpla saker som posten innerlig glädje. Idag är en sån dag. Dels fick jag mitt bokpaket och dels fick jag ett brev från min fina brevvän Emmi i Finland. Ett långt, personligt brev skrivet på underbart Hello Kitty-papper. Emmi skickade också med tre olika sorters téer som hon köpt med sig från Budapest där hon precis varit och jobbar i nio veckor. Underbara brevvän!
  Så jag skall ta och hoppa ned i ett bad med Det okända och dricka en kopp té. Sorten Pure beauty låter lockande. Läs bara: harmony for body and soul. Låter det inte som ett fantastiskt té eller vad? Nåja, nu försvinner jag ett tag med andra ord.

Hoppas ni får en fin dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0