Ett försök

image490

Skall förska summera gårdagen och även idag. Tror det kommer bli mer eller mindre... svårt. Hur som. Belse kom hit vid halv sju, sju igår kväll. Det tog ett jävla tag för oss att hitta kläder vi kände oss nöjda med och sprang mest omkring och fulade oss. Ni vet, sånt som vi två är bäst i världen på att göra.

image491

Jag var överlycklig som kom i min gamla favoritkjol igen och fann tids nog den tröja jag nöjde mig med och som döljde i alla fall en del av mina nya skärsår. Kände mig nästan fin ju.

image492

Belse rotade som vanligt runt i min garderob och fann ett par helt oanvända strumpbyxor som hon drog på sig trots den enorma värmen. Även mina högklackade stövlar åkte på även om hon efter massa gnäll bytte ut dem mot mina converse-liknande dojjs.

Nån gång vid tio gick vi ut till Coop för att möta Dave och Sammy. Dem sa att det skulle ta dem ungefär fyrtio minuter att komma fram, men det var en stor underdrift :P Jag satt på en parkbänk med hundarna, lyssnade på musik i mobilen och sjöng högt för alla som kom förbi. Belse sprang mellan parkbänken och min lägenhet. Hon var så nervös, haha. Först behövde hon kissa och byta uy stövlarna. Nästa gång hade hon tagit med sig fel dricka. Så en tredje gång var hon tvungen att hämta sitt lypsyl.

Dave och Sammy kom medan Belse låg på gräset med hundarna och jag låg på marken och lekte Pete Doherty och sjöng till någon Babyshambles-låt.

Såklart tyckte inte dessa rockers att den underbara musiken jag har på min dator dög :P Dave hade fixat en skiva med massa kärleksdravvlande hårdrock som vi lyssnade på medan jag frågade ut dem massor om sexistiska hårdrockare och om de verkligen är så objektifierande gällande brudar som jag tror. Faktiskt är både Dave och Sammy riktigt kloka, men jag är fortfarande liiite rädd för den sortens hårdrockare :P

En Mansonlik kille vid namn Patrik (Patric?) kom lite senare också. Det var riktigt mysigt och jag var sååå inponerad av hans stora likhet med mr Manson. Jag skulle vara överlyclig om jag var han.

Vid två, tre på natten gick jag, Sammy och Manson iväg till en mack för att köpa öl. En stor busslast idioter hade precis stannat vid macken så det var en lång jävla kö för oss att stå i. Men de var underhållande så det gick bra.
På vägen tillbaka gick killarna och kissade så jag började gå hem själv. På en övergiven parkering mitt i natten och såklart bestämde dem sig för att skrämma mig :P De smög och jag märkte dem inte. Ändå blev jag inte rädd när de plötsligt var där och vrålade till. Jag är så jävla ball med andra ord.

image493

På bilden ovan ser ni sötnosarna Patrik och Sammy. Ser ni hur lik Patrik är Manson? Han till och med gör samma min med läpparna om Manson brukar göra! Det är fan nästan otäckt. Dessutom har båda på sig mitt röda läppstift, vilket inte syns särskilt bra. Men ändå.

Dave blev hungrig och fick äta av min lövbiff som han komplimerade flera gånger, så nu har jag bevis på vilken perfekt hemmafru jag kommer bli :P
Belsebub och de andra killarna gick och lade sig i min säng medan Dave och jag satt i köket. Jävla tråkmånsar! Dessutom bestämde Sammy och Manson att de skulle gå hem vid fem så det blev bara vi tre kvar.
Men det var mys. Stor säng med tre människor och två hundar. Vi sov länge. Jag och Dave kom inte upp förrän vid två eller så. Medan han bryggde kaffe gick jag ut med hundarna och mådde sedan bättre när jag fått i mig mitt älskade koffein.

När Dave drog satte sig Belse och jag på balkongen och lyssnade på skivan och pratade och flummade. Tog cykeln till McDonalds och koolade oss bland alla mesar. Satt kvar där ett bra tag. Hon har nyss dragit hem men jag hann spå henne innan hon drog i alla fall. Skall spå mig själv ikväll. Fixa ett veckohoroskop. Men nu skall jag inte sitta här längre. Skall ta hundarna på en promenad och sedan ta ett bad och läsa.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: aliquis

"Dave blev hungrig och fick äta av min skäggbiff som han komplimerade flera gånger, så nu har jag bevis på vilken perfekt sommarknull jag kommer bli :P"

2008-05-11 @ 19:27:32
Postat av: aliquis

Måste kommentarerna godkännas först eller? Belse ser ju rätt fresh ut, inte var dag man får se femtonåring i bh. Jag gillar inte strumpbyxor men de där slutade ju iaf på låret och då blir det ju porrigt och dant, "fuck me"-kjolen hade hon visst också på sig.

2008-05-11 @ 19:28:52
Postat av: mana

du är fan bara avundsjuk. så knip käft nu, alkis.

2008-05-11 @ 23:01:59
URL: http://enhaxastankar.blogg.se
Postat av: aliquis

Avundsjuk på vad? Att få ligga i en säng o tala med ett flickebarn? Ja, på skabbgossar? Nej. Fast jag minns inte riktig vad mitt tredje inlägg sade =P

2008-05-12 @ 03:11:58
Postat av: mana

skabbgossar? fina hur som helst.

2008-05-12 @ 10:07:22
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0