Förvirrande dröm

Okej, andras drömmar suger röv att läsa om, men jag tänker skriva om min dröm i alla fall. Varför? För att jag måste analysera den! Den här drömmen var speciell på nåt sätt. Vilket vet jag dock inte riktigt.

Jag var på ett flygplan och av en slump skulle vi på planet vara med och spela in en musikvideo till en rockstjärna som var där. Den där rockstjärnan valde ut mig och min bror som huvudrollsinnehavare typ. Varför? Pga min brors ring i näsan med en röd sten (nej, han har ingen ring i näsan på riktigt) och min - likadana - ring i navalen (nepp, den var inte heller verklig).

Av någon anledning kom vi in på ålder och den där rockstjärnan sa att jag var gammal. Det är precis vad jag själv jämt säger att jag är. Självfallet poängterade han att Belsebub är ung. På så sätt verkade rockstjärnan symbolisera mig själv. (Eller så visade han bara att jag har rätt :P)

Under inspelningen var jag naken (HAHA!) och jag satt i knäet på min gamla blonda klasskompis Jenny.  Vi typ satt och gosade. Hon var jättesnäll. Jag som alltid kände någon stark hatkärlek till henne pga hur hon övergav mig och mina vänner för de ballare brudarna. Hah.

Nåja.

Efter massa filmande av min mage ändrade videon plötsligt karaktär och jag skulle spela en häxa som brändes på bål. Först filmade dem mig när jag sprang i 1600-talskläder genom en stad, i panik. Sedan ställde de mig mot en påle och återigen var jag naken. Fattar inte riktigt vad den där nakenheten har med allt att göra.

Någonstans i alltihop var jag plötsligt vid Coop Forum en bit utanför Örebro. Jag tror att jag var naken igen och där kom Syd, hans pappa och Simon. Det kändes inget jobbigt alls för mig att träffa Syd för jag var helt över honom. Däremot var jag osams med Belsebubs föräldrar så jag irrade omkring på vägen, naken och med tårarna rinnande. Mitt smink såg förjävligt ut (precis som det gjorde i förrgår kväll när jag fick min panikattack).

Syd och Malin var inte längre tillsammans. Farfar stod och bråkade med någon. Jag tjöt och letade efter någon.

Okej, om någon läst allt det här så är jag fan imponerad. Måste lägga in den i lovertits också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0