FRUSTRATION!

I flera dagar har jag gått och trott att Patric (en gubbjävel!!) dissat mig. Och jag har inte alls fattat varför. Försökt få honom att svara och kämpat, kämpat, kämpat typ. Kännt mig som en jobbig jävla idiotbrud som inte kan lägga av. Men jag kan inte lägga av med att kontakta honom, eftersom jag faktiskt inte vet om han ogillar mig, utan bara tror det. Jag behöver liksom veta, när det gäller en sån som han. 

Sen ikväll tänkte jag att nu är det slut på det hela. Vägrar han svara mig idag så skiter jag i det. Skiter i honom. Slutar fundera över varför i helvete han ogillar mig så mycket (för så verkade det ju inte när han var här med Dave och Sammy. Då var han snäll!).

Så jag skrev på msn. Och han svarade! Med en dansande jävla banan! Jag skrev igen och får bara dansande bananer till svar och fattar ingenting. Ber honom att bara säga som det är. Ogillar/ogillar inte...? Men han loggade ut från msn!
Så nu sitter jag här igen och vet ingenting. Fattar ingenting. Blir bara mer och mer frustrerad och känner för att skrika och banka och slå!

Grejen är den att jag inte brukar haka upp mig såhär vid människor. Speciellt inte såna jag inte känner.


Fan. Jag orkar egentligen inte med sånt här. Jag borde bara släppa det. Låta det vara som det är. Men det känns inte bra. För jag vill verkligen veta. Men fan. 

JÄVLA KARLAR!!
 


Kommentarer
Postat av: aliquis

jävla tjejer!

2008-05-29 @ 14:34:11
Postat av: mana

tjejer?

2008-05-29 @ 19:08:05
URL: http://lovertits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0