God morgon världen

Har blivit kontaktad av lite människor som vill bli spådda. Underbart. Det är ju precis det här jag drömt om så länge =)

Överlag känner jag mig väldigt glad och harmonisk idag. Gick upp strax efter åtta och ut med hundarna. Sitter nu här med kaffe och LAM och tänker på hur mycket jag gillar mitt liv när jag mår såhär. Min fredagskväll blev perfekt. Soffan med öl och underbar bok. Kunde knappt sluta läsa, men släckte lampan vid ett. När jag är klar vid datorn skall jag ta ett lååångt bad och fortsätta läsa. Efter det får det bli frukost.

Och vet ni? Jag har fortfarande inte skurit mig! Nu har de tre veckorna passerat! =D

Kommentarer
Postat av: EvaP

"Och vet ni? Jag har fortfarande inte skurit mig! Nu har de tre veckorna passerat!"

Du är bra. Jag hoppas att det finns en teori som säger att ju längre iväg du går från senaste tillfället desto lättare blir det att låta bli.

Hoppas din helg blir varm, fin och bra.

2008-05-03 @ 10:04:28
URL: http://monkeytoys.com/evasfotodagbok
Postat av: mana

EvaP: Ja, det blir nog lättare och lättare. I alla fall har jag en tendens att skära mig mycket mer och oftare än vad jag egentligen "behöver" när jag nyss skurit mig. Så jag tar mig nog längre och längre ifrån självskadebeteendet =)

Tack detsamma =)

2008-05-03 @ 10:47:31
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0