Idag

Måndag

Nya idéer dyker upp i dina tankar och det är du själv som avgör vad du vill göra med dem. Ödet ligger i dina egna händer.



Humör: Trött. Irriterad. Men snart är mitt kaffe klart och då vet jag att jag blir... ehmn, trevligare.
Planer: Slappa. Ikväll kommer mamma och då blir det massa fortsatt städning igen :/
Heting: James Michael. Jag drömde om honom inatt ;D Han var underbar, haha.
Låt: Accidents can happen - Sixx Am




P.S. Det är min drömgubbe James Michael som sjunger ;D Njut, ffs!

P.S igen, egentligen är ju DJ Ashba hetast av dem alla (lillgrabben i videon som inte spelar trummor och inte heller är Nikki Sixx) men själva det faktum att han kallar sig själv för
DJ Ashba gör honom extremt osexig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0