Idag

Tisdag

Du har idag en förmåga att tänka klart och övervinna hinder. Tack vare ditt arbete med logik och andlighet kommer du nå dit du längtar till.



Humör: Jag mår bra, om än något frustrerad. Överlycklig över att ha Linda i mitt liv så jag har någon att prata andlighet och magi med :D
Gör: Käkar lunch för första gången på väldigt länge. Äntligen orkade jag!
Planer: Läsa ut Sagan om Isfolket-boken jag håller på med just nu. Kanske börja arbeta med Kibas aura.
Lycka: Jag märker redan stora förändringar av min rening under gårdagen.
Underlighet: Kami går och gnäller över någon/någonting som inte längre finns här. Något han saknar. Ställer sig i ena hörnet av sovrummet, tittar uppåt och gnäller. Precis som han brukar göra vid ytterdörren när någon som varit här gått hem.
Låt: System failed us again - Casualties

Okej, kvalitén är ganska bajskaka men det får duga ändå ;D Ni ser ju i alla fall hur het sångaren är ;D




Kommentarer
Postat av: Fjärilen

Tack för din kommentar, problemet är att jag inte klarar av att be min psykolog dra åt helvete, jag är för feg.



Min hund beter sig precis likadant som du beskriver att din hund gör (jag antar att det är en hund) men jag har inte en aning om vad det beror på.

2008-05-27 @ 17:29:03
URL: http://psykfallet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0