Idag

Onsdag

Du har det mod och den styrka som krävs för att våga visa en person du tycker om var du står. Upplevelser i det förflutna ger dig lärdom om hur du skall övervinna situationen.


Humör: Jag vet inte riktigt. Ångest nervös. Typ.
Gör: Lyssnar på Manson och dricker kaffe. Fular mig. Har skaffat bilddagbok som alla andra koolingar nu. Men det är bara för att jag (nästan) blev tvingad av en ketchup-brud.
Planer: Skall upp på stan med Belse. Yaaay! Jag har saknat henne så! Måste handla saker till min formeltjosan jag skall göra på fredagkväll.
Citat: Our love was just a car crash away.
Kärlek: mr Manson ♥
Låt: Heart-shaped glasses - Marilyn Manson





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0