Idag

Tisdag


Sanningen finns alldeles framför dig, du måste bara öppna ögonen för att se den. Fundera på vad det är som håller dig tillbaka och låt din logik leda dig i rätt riktning.




Humör: Går omkring och fnittrar
Gör: Lyssnar på Guns n roses - You're crazy
Planer: Bada och fortsätta läsa i Shapiros Familjebilder. Senare skall jag möta Belse och Kirke vid deras skola för vi skall handla lite kläder på Myrorna. Både Belse och jag är i stort behov av det. Hon för att hon inte har kläder typ, jag för att det mesta sitter som hösäckar på mig sedan jag gått ned nästan femton jävla kilon!!!!! =D=D
Fnitter: Jag fick se D köra upp en spaghetti i näsan. Jag antar att jag borde vara äcklad :P
Låt: Guns n roses - You're crazy
Kärlek: Axl Rose ♥ Han är fan snygg i allt.



'You don't need my love,
You wanna sati-satisfaction,' Bitch
You don't need my love,
You've got to find yourself another
Another piece, another piece
Of the action

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0