Idag

Onsdag

Målet för det du vill ha finns alldeles framför dig.  



Humör: Riktigt bra faktiskt. Solen skiner, jag kom upp ur sängen riktigt tidigt och har underbar musik att lyssna på. Så ja, jag mår fan bra just nu :D
Gör: Lyssnar på Signal - Arms of a stranger, dricker kaffe och njuter av den skinande solen. Idag borde jag väl ändå lyckas komma igång med skrivandet, huh?
Planer: Träffa Frida idag? Vi sa det i måndags, but you never know. Hur som helst massa läsande på balkongen och lyssnande på orgasmframkallande musik.
Glädje: Att vakna till låten Doctor med Baton Rouge som jag gjorde imorse. Kanske därför jag lyckades ta mig upp ur sängen för en gångs skull?
Låt: Vad som helst med Signal
Kärlek: Musik ♥


Baby don't betray me when we lay down tonight
You better be careful what you say
A lot of big things get said when we turn out the lights
That don't always sound so good the next day
I know I'm not a knight in shining armor
Don't want to be a modern day Robin Hood
Rob you blind or steal your honor
But I just got to know is it real enough

Does it feel like love
Does it feel like thunder
Does it feel like love in the cold light of day
Does it feel like love
Does it pull you under
Does it feel like love, does it take you away


Lyssna på låten här. Även du, Linda :P

Kommentarer
Postat av: linda

Alltså, vad är det där en hint om egentligen? :P

Jag älskar låten i alla fall ^^

2008-05-21 @ 12:38:43
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: mana

haha, däru :P

2008-05-21 @ 17:45:44
URL: http://lovertits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0