Idag

Torsdag

Du måste våga släppa taget för att vinna. Vad är det som håller dig tillbaka? Är det värt risken att gå miste om någonting viktigt?



Humör: Jag mår ganska bra faktiskt. Lite sprallig. Lite (läs: mycket) kär i Axl Rose.
Imponerande: Jag typ berättade för mr X. Jag var modig och det kommer jag leva på länge, även om utgången kanske inte var så bra. Fast ändå mycket bättre än jag kunnat tro. Hah. Tror jag.
Gör: Käkar frukost och lyssnar på Guns n Roses.
Planer: Läsa.
Bok: Familjebilder - Dani Shapiro.
Glädje: Jag är så jävla modig. Hah.
Låt: You're crazy - Guns n Roses.
Kärlek: Axl Rose.


Ow!
I've been lookin' for a trace
Lookin' for a heart,
Lookin' for a lover in a world
That's much too dark
Because you don't want my love, no, no
You wanna sati-satisfaction
Oh yeah, oh yeah, oh yeah, ow!
You don't need my love
You got to find yourself another
Another piece, another piece of the Action,
yeah, ow yeah, look out

Kommentarer
Postat av: aliquis

Bättre hurdå? Sluta vara så hemlighetsfull!

2008-05-22 @ 13:06:06
Postat av: mana

jag måste vara hemlighetsfull. vad skulle jag annars leva för? ;D

2008-05-22 @ 13:23:32
URL: http://lovertits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0