Idag

Lördag

Du har styrkan som krävs för att ta dig igenom motgångar som möter dig på vägen. Använd dina krafter och din intelligens så skall du se att saker kommer gå din väg.



Humör:
Trött. Men jag mår nog bra :) Solen skiner och jag har guns n roses i högtalarna.
Gör: Biter mig i tungan typ.
Konstaterande: Jag har världens finaste vänner! ♥
Planer: Kanske skall åka till hästhagen. Mat, mat. Men jag vetefan. Jobbigt. Fast gott och mysigt.
Sanning: Om Axl Rose skulle komma in här och fria till mig så skulle jag inte tveka ett ögonblick; jag skulle genast svara ja! =D
Kärlek: Axl Rose kanske? ;o
Låt: Guns n roses - Think about you





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0