Idag

Tisdag

Du känner dig harmonisk och glad. Samtidigt som du njuter av nuet kan du se det vackra som finns vid sidan om dig.


Råd: Det är dags att du börjar våga skriva igen. Skrivandet kan göra dig ekonomiskt oberoende om du anstränger dig och kämpar tillräckligt.



Humör: Grinigheten börjar gå över nu när jag fått i mig halva bautamuggen med kaffe. Och jag mår... pirrigt. Haha. Jag vetefan. Jag mår nog bra.
Gör: Pratar med Linda på msn =) Det finns vissa människor som jag tycker så mycket om från första början och hon är en sån ♥
Planer: Ta ett bad. Längre än så har jag inte kommit i mitt tänkande och det är nog så jag vill ha det.
Låt: I believe in anarchy - Exploited
Kärlek: Mina tarotkort.

Kommentarer
Postat av: linda

Naw vad söt du är :) Gillar dig också!

Och så snor jag utmaningen däruppe, utmaningar är bland det roligaste som finns i bloggvärlden :P

2008-05-14 @ 10:42:55
URL: http://angelinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0