Idag

Måndag

En skön och vacker dag. Du är stark och rider mot nya äventyr som ger dig en ren och skär glädje.

Råd: Njut av nuet och det som just nu pågår istället för att längta efter - och drömma om - nya saker.




Humör: Trööött! Och frusen. Och jag bara hostar hela tiden. Så jävla jobbigt, men jag mår nog okej bara jag får i mig mitt kaffe.
Gör: Lyssnar på musik och väntar på att kaffet skall bli klart.
Planer: Hålla mig vaken?
Låt: Baton Rouge - Doctor.
Kärlek: Sexiga röster.

I must be crazy
I can't stop thinkin' bout her eyes
(They paralyze)

So if I'm dreamin'
Somebody take me off this ride
(I'm startin' to slide)


I need a shot
I'm goin' fast
There's one thing
That can cure me


Doctor, I'm losin' sleep
Get me a doctor
I've lost control
Doctor, what do I need
Hey doctor
It burns me to the bone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0