Jag älskar när jag älskar mitt liv

Precis varit ute med hundarna. Mörkt och tyst. Svalt. Skönt. Hundarna går längs bäcken och nosar, får syn på änderna och blir alldeles till sig. Men för det mesta försöker dem inte länge jaga änderna. De har börjat förstå att matte inte tillåter det. 


Imorgonbitti skall jag upp vid åtta som vanligt under vardagarna. Skall dock - istället för att bara ta en promenad med hundarna - ta cykeln till Karlslund och promenera i skogen med mina bebisar. Jag skall från och med imorgon börja sköta det här med viktnedgången igen och tänker också börja motionera. Hoppas bara att jag kommer vara lika pigg på det imorgon när jag är alldeles nyvaken. Brukar för det mesta känna mig grinig då. Har i alla fall lagt fram sport-bh, posiga byxor och en Exploited-tröja som jag skall ha på mig. Vem vet. Kanske bestämmer mig för att promenera här i stan istället. Det visar sig. Just nu ser jag i alla fall fram emot att röra på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0