Kärleksförklaringar

Spider and the fly. Helst klart min favoritlåt just nu. Seans röst är fantastisk, texten är underbar och hela låten är fenomenal.

Sean Brennan. Sångare i LAM. Han är vacker som få och har en röst som gör mig lycklig att lyssna på. Lycklig och trygg. Sean Brennan är just nu min stora kändiskärkek.

♥  London After Midnight. Helt enkelt ett förbannat bra band. Har ni inte hört dem än borde ni ge dem en chans. Ett jävligt snyggt band är dem också, bara se här.

♥ Kärlekströst. Boken är så bra! Jag älskar såhär närgående och levande skildringar av människor. Jag känner genast för att skaffa barn, gifta mig och bli fyrtio år. Fast jag skulle iof inte vilja ha en otrogen partner... Måste fortsätta läsa!

♥ Mitt liv. Just nu är jag så nöjd med mitt liv som jag kan bli. Älskar att spendera fredagskvällen ensam med mina hundar. Att läsa och dricka öl. Skriva brev till kära brevvänner och lyssna på LAM. Att existera utan ångest och känna mig avslappnad. Ja, jag älskar det verkligen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag älskar LAM! Sean är jättehet! Jag såg dem live 2002 och träffade dem också, trevliga killar.

2008-05-02 @ 22:33:07
URL: http://misszombilicious.blogg.se
Postat av: mana

fan nina, du träffar ju alla jag vill träffa! jag borde hänga mig på dig som en igel :P

2008-05-03 @ 08:45:13
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0