London after midnight

Sitter och lyssnar på London after midnight och suktar lite. Mamma var här och städade idag så nu är det fint här hemma. Var helt körd de första timmarna av vakenhet idag, men nu mår jag nog riktigt bra. Skall snart äta mexikansk pasta och dricka öl till det. Sedan skall jag ge hundarna mat och ta ut dem på en mysig promenad. När vi kommer in igen skall jag arsla ned mig i soffan med kaffe och öl och börja läsa en ny bok. Skulle gissa på att det blir Nicci Gerrards bok Kärlekströst. Jag tror att jag kommer känna igen mig mycket efter allt bajskakeri med Syd och så verkar den bra. Nicci Gerrard är ju den ena halvan av den fina duon Nicci French, vars böcker jag brukar sluka (uh, nu låter jag sådär patetisk :S).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0