Målning

Jag vill måla väggarna i mitt sovrum mörkt lila. Hallen skulle också behöva målas om. Mamma tycker vitt, jag blir spyfärdig. Dessutom skitar jag ned allt som är vitt på en kvart. Jag vill ha en inbjudande färg där också. På ett sätt låter svart mysigt. Svarta väggar med massa tända ljus. Men å andra sidan är ju ljusen aldrig tända när jag kommer in utifrån så då kanske det bara känns... dystert. Hah, who am I kidding? Jag skulle antagligen älska det!
  Fast jag vet inte ändå. Svart känns inte klockrent. Kanske lila väggar där också och så målar jag det lilla bordet svart. Det låter finfint.
  Jag älskar att bo själv med hundarna! Ingen jävel kan gnälla på min smak. Men men, nu blir det som sagt bad.

Take me
take me in your arms my love and rape me.

Kommentarer
Postat av: Belsebub

Jag vill måla mitt och emmas rum svart och vitt. min sida svart och hennes vit. sen när tommy flyttar och jag får hela rummet, kommer det se så rebeccigt ut.

2008-05-03 @ 19:57:40
Postat av: mana

haha, rebeccigt? :P

2008-05-03 @ 20:09:36
URL: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0