Månadens böcker

Böcker lästa under april:

°
I skuggan av värmen - Lotta Thell (4/5)
° Mordet i Sussex - Minette Walters (3,5/5)
° Bekantas bekanta - Mats Strandberg (4/5)
° Jag skall hitta dig en dag - Joy Fielding (3,5/5)
° Mig äger ingen - Åsa Linderborg (3/5)
° Tillsammans - Denise Rudberg (4/5)
° Ingen återvändo - Joy Fileding (3/5)
° Chihuahua - Najda C Martinsson (4/5)
° Beatriz och himlakropparna - Lucía Extebarria (4/5)
° Vad ser du nu - Cilla Naumann (2/5)

Månadens bästa: Extebarrias Beatriz och himlakropparna. Bea blev min bästa vän under tiden jag läste boken. Helt jävla fantsitkst superbajskakebra!
Månadens sämsta: Naumanns Vad ser du nu var verkligen en besvikelse. Jättebra början, men de restrerande 3/4 av boken var helt enkelt inte intressanta.

Sammanlagt: 10 böcker
Antal engelska: O

Slutsats: Jag måste verkligen bli bättre på att läsa engelska böcker!
Första månadens läsning gick segt, men mot slutet var jag riktigt duktig!

Kommentarer
Postat av: David

Vilken trevlig blogg! Skulle ni möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att kolla in vår sida eller att höra av er.

(Ta med fördel borta detta meddelande efter att ni läst det.)

2008-05-02 @ 09:38:30
URL: http://www.adoperator.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0