Nightrain

Ångesten börjar smyga sig på så jag proppar mig själv full med Axl Rose. Ehmn. Och Manson. Han är så vacker med sin brud. Vackrare än han nånsin var med Dita. Jag försöker skriva. Fokusera. Men ingenting händer typ. Kan inte ens fokusera på Manson. Glor på bilder. Suckar. Den här bilden gör mig lycklig. Den är så fin. Han är fin. Foksera. Fokusera. Fortsätt glo på bilder. Älskar främst de gamla bilderna. Dåtids-Manson. Vacker som få här. Twigz får mig att rysa av välbehag. Karlar i smink kan med andra ord fortfarande få mig på fall. Gud vilken ångest. Jag måste fortsätta glo bilder och låtsas leva någon annanstans än just här, just nu. Fan. Jag skiter i detta.

Kommentarer
Postat av: Belse

Dita = snygg. Den nya = ful.

2008-05-27 @ 22:02:11
Postat av: Belse

Dita = snygg. Den nya = ful.

2008-05-27 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0