Nyss hemkommen

Kom precis hem från Hästhagen. Det blev inte särskilt mycket läsande för min del, men det var kanske inte heller anledningen med att åka dit :P
  Ollonet gjorde mig glad och kom förbi en sväng och tittade på brasan och raketerna med mig (och mina föräldrar). Två idioter störde mig så jag tvingades dryga mig lite. Det är konstigt att folk alltid skall ha så mycket att säga om mina hundar. Själv tycker jag nog att man skall knipa käft om saker man inte vet något om. Men det kanske jag är ensam om att tycka?
  Hur som helst bestämde Ollonet och jag att han skall komma hit sen och glo på film med mig =) Jag skall tvinga honom att se Natural born killers. Underbar film och äkta kärlek.

Skall snart hoppa ned i badet och se till att läsa ut latte-boken och sedan skall jag plockan undan lite här hemma. Gillar inte alla dessa högar med disk/papper/skit som hamnar överallt. Bokhögar är bara bra, men andra högar gör mig trött.
Duktig idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0