Produktiv i solskenet

image494

Såhär ser det ut när jag sitter och skriver. Har dock slutat skriva nu. Det räcker för idag, skall fortsätta imorgon igen. Skall ta och packa lite tvätt att skicka med mamma och pappa när de kommer förbi en sväng ikväll (nej, jag tvättar inte själv och det har att göra med min agorafobi - jag tar mig helt enkelt inte in i den där förbannade tvättstugan). Belse kommer hit en sväng efter skolan också. Vi behöver prata lite och det är lika bra att få det gjort. Radera det negativa öka på det positiva. Hah. Det där lät ju bra :P

image495

Bara en liten bild på mongoskallen innan jag lämnar bloggen för denna gång. Fan vad jag ser bitter ut.

Kommentarer
Postat av: aliquis

stesolid i bäckenbenet!

2008-05-12 @ 23:51:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0