Rening

När Linda var här för någon vecka sedan började hon må väldigt dåligt pga energier i mitt hem och tipsade mig om att jag kanske borde rena min lägenhet.
Så idag tog jag tag i mig själv och renade - för första gången i mitt liv! I början var det tungt. Hallen fick mig att må så dåligt att jag först inte trodde att jag skulle orka vidare. Vardagsrummet var inte heller särskilt bra och köket var riktigt jävla dåligt - även om hallen var värst. Sovrummet och badrummet var ändå okej.

Efteråt gick jag runt med en pendel i hallen och köket för att se efter vad jag behövde ändra på. Fixade lite i hallen och tog mig sedan an köket - och det tog sin tid! Är dock färdig nu och för en gångs skull känns det som att jag faktiskt kan andas där inne. Kanske kommer jag palla med att faktiskt äta där inne hädanefter. Bilder på köket ser ni här nedan. Nu skall jag käka och sedan dricka kaffe och läsa på balkongen tills mamma kommer hit. Pussel!



  

 


Kommentarer
Postat av: linda

Vad fint det blev :)

2008-05-26 @ 17:05:32
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: Elinleticia

Kan du rena vår lägenhet när du är här? Sen tänkte jag kolla lite om hur ni kommer, för det kan bli tajt för oss innan bröllopet och egentligen efter också. Man vill så gärna träffas och umgås men jag tror det kommer bli väldigt stressigt. Ett förslag jag har är att du och vän kommer ner till bröllopet som alla andra. Men sen dagen efter (då jag och freddi ska vara på ett hotell i lund och smekmånada...) så skulle ni kunna bo hos oss i vår lägenhet i lund. Umgås, shoppa, festa, whatever...kolla katterna och ge dem mat. Så kan vi ses när vi ses helt enkelt och det blir lätt för oss alla, inte lika upphausat heller. Vad säger du?

2008-05-26 @ 21:53:56
URL: http://smuleliten.blogg.se/
Postat av: aliquis

Håhåjaja, jag tror ju inte på sådant där påhitt men du har ju iaf välstädat :)

2008-05-26 @ 23:46:21
Postat av: aliquis

Jag gillar dig mer än vad jag vill få ut satisfaction av dig, om det är till någon tröst ;D

2008-05-28 @ 15:18:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0