Själ till själ

Mamma kommer och hämtar mig om ungefär en timme. Det skall bli skönt att komma iväg till husvagnen och ta det lungt. Har packat ned dagbok och böcker. Cassandra Easons bok Själ till själ skall jag börja läsa i. Det är precis sån litteratur jag känner ett sug efter nu. Antagligen pga Lindas och mina många och intressanta diskussioner gällande saker inom ämnet.
Har även packat ned Patricia Telescos Advanced wicca: exploring deeper levels of spiriftual skills and masterful magick.
Stannar kvar och äter middag där vilket lockar mycket. Jag är så jävla dålig på att äta mat numera. Äter mest fil och Special K. Konstigt att jag aldrig trycks tröttna på det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0