Utmaning

För 5 år sen:
Var jag sjutton år och blev långtidssjukskriven för första gången. Var dessutom tillsammans med Rickard och skulle snart förlova mig med honom.
För 3 år sen:
Var jag nitton år och kände att livet rann ifrån mig. Kände mig instängd i mitt förhållande med Rickard och hatade att inte fungera psykiskt.
För 1 år sen:
Bodde jag i Askersund med Syd och hans familj. Syd och mitt förhållande började gå åt helvete. Dock en positiv sak: det var nu vi skaffade lilla Kiba =)
För 3 månader sen:
Mådde jag sämre än vad jag ville visa över att Syd lämnat mig. Jag försökte vänja mig vid singellivet samtidigt som jag intensivt önskade att Syd skulle komma tillbaka.
Igår...
Mådde jag väldigt bra. Hade dessutom många trevliga timmar samtalandes med Sammy på msn, om musik och sånt.
Imorgon...
Vet jag inte vad som händer.
Om ett år...
Hoppas jag att jag är lycklig, med eller utan partner (fast det klart jag önskar att jag då lever i den där härliga tvåsamheter med någon som verkligen tycker om och uppskattar mig).
Jag utamanar:
Alla som vill, duh.

Kommentarer
Postat av: Gothness

Ahw, nice. Låter som du haft det tufft =(

2008-05-13 @ 17:21:55
URL: http://gothicnightmare.blogg.se/
Postat av: mana

jao. fast säkert inte tuffare än nån annan.

2008-05-13 @ 19:42:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0