Vad ser du nu

Vad ser du nu
Cilla Naumann





Lär känna bokens huvudkaraktär Anna - en kvinna med många mysterier och hemligheter. En i taget berättar Annas väninna, make, pappa och dotter om henne. Historien har Anna som mittpunkt men drar alla ut sig mot nya djup och nya historier för läsaren att ta del av.


Själva upplägget låter toppen. Att få lära känna en kvinna ur fyra personers synvinkel borde - tycker i alla fall jag - ge en bred och allomfattande syn på personen i fråga.

Första personen som berättar, väninnan, är riktigt underhållande även om jag tycker att hon berättar alldeles för lite om Anna och alldeles för mycket om sig själv.

När det var dags för maken att berätta konstaterade jag samma sak - ljuset ligger för lite på Anna och för mycket på allt annat. Dessutom blev jag oerhört uttråkad av det maken hade att säga och ännu mer av hennes fars historia. Så när det var dags för dottern att börja berätta var allt mitt intresse för Anna borta. Jag fick helt enkelt ingen chans att bli fängslad.


Med andra ord är denna bok tråk, tråk, tråk!


Kommentarer
Postat av: linda

Svar: nehej du! Den enda heta tjej som får vara med i mina drömmar är jag själv ;)

2008-05-17 @ 14:06:19
URL: http://angelinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0