We'd have each other until the sun

Har varit hos veterinären med Kami på morgonen. Han var riktigt duktig och skrek inte alls när han blev vaccinerad. När han var tre månader och fick sin spruta skrek han som en liten gris.
En kvinna kom och hämtade sin supersöta chihuahua Chanel när vi var där. I bilen väntade fler småhundar, bland annat chihuahuan Paris ;P Såå söta hundar och hon tyckte att Kami var jättefin =)

Mamma och jag stannade till på hennes jobb en sväng så Lisa fick se Kami. Hon har själv två chihuahuor och är van vid små kaxiga skithundar :P

Well. Har inte fått i mig något kaffe ännu så jag känner mig helt död. Skall se till att få mig en rejäl kopp nu.

Sayônara.


Kommentarer
Postat av: Elinleticia

Tänkt på dig idag. Undrar hur det känns att krama dig

2008-05-29 @ 21:04:24
URL: http://smuleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0