You don't want my love, you want satisfaction

Jag har fixat lite här hemma.





Bytte sida på nattygsbordet. Enkelt som fan och satan så mycket bättre än innan. Nu har jag en perfekt plats att skriva dagbok och läsa på. Jag som annars brukar ligga i sängen på nätterna och läsa, men gillar det inte riktigt. Så nu är det problemet löst =)




Satte upp en hylla för mina morgon- och kvälls"böner."



Bilderna i ramarna är på tre olika gudinnor. Varje morgon och kväll tänder jag en rökelse och läser mina "böner" (ge mig ett bättre ord, någon! [läs: någon betyder Ceriadwen ;)]). Tycker det blev fint och bra även om hyllan blev sned som satan fastän jag mätte med ett vattenfyllt glas och allt (jag klantar till det hela tiden).


Kommentarer
Postat av: aliquis

Varför är du bitter? Du sa inte att du skulle sova / gonatt! :/

2008-05-26 @ 23:45:03
Postat av: mana

saknade du mig? ;P

bitter för att folk är så jävla komplicerade hela tiden. du är mycket enklare för du babblar hela tiden och om allt. du håller aldrig käft. det är fan att föredra framför tigande.

2008-05-27 @ 11:38:33
URL: http://lovertits.blogg.se/
Postat av: Ceriadwen

Jag tror faktiskt inte jag har något bättre ord för det. :) Fast jag brukar nog oftare samtala än be.

2008-05-27 @ 15:29:01
URL: http://ceriadwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0