Mejl om bitchar

Mejl från Alkis om bitchar, apropå mitt inlägg.

"Av presentationen att dömma verkade hon ju vara en helt ok tjej, men
hon hade ju barn och ville ha någon i ett förhållande som varar för
evigt osv... Och ja, barn är ju inget plus och det senare är inte alls
vad jag söker eller vill utlova så hon är ju ändå inget för mig. Mitt
inlägg till henne:
"Fin människa men jag tror tyvärr inte att vi ligger på samma stadie i
livet, lycka till med sökandet."


Hur tror ni att hon svarar? Med ett tack detsamma? Nejdå, det är ju en
tjej vi har att göra, världens mest otacksamma varelse:
"Va, avd snackar du om? jag har väl inte påstått något sådant, vet ju
inte ens vem du är.. jag är inte intreserad av dig heller, du är inte
min typ, skulle inte ens skriva till dig om du inte hade skrivit det
där störda gb inlägget. ha ett bra liv"


Jag blir så jävla trött alltså, ni är så inte värda mig. Hon fick ett:
"Ännu ett exempel på hur jävla störda och ovärda ni tjejer är att
lägga energi på. Finns ingen mer otacksam, dissande, ocharmig och
fullständigt ohyfsad livsform. Inte konstigt att man inte orkar
anstränga sig och behandlar er som ni är värda.

Det enda jag sade var att du på din presentation verkade vara en fin
människa men att det var väldigt uppenbart ifrån den att vi inte sökte
eller ville ha samma saker men jag nämnde det ändå i förbifarten.

Och det där är tacken man får? Avsluta ditt liv redan nu, du förtjänar
det ändå inte."

Tillbaka.


Du som läser så många böcker lär säkert veta vad ordet för att
beskriva hennes andra punkt i kallistan är (det är ju inte ironiskt
utan något annat.): "Våld mot kvinnor!", alltså allvarligt, är det så
konstigt om man vill klippa till henne efter det där? Hon har ju helt
klart gjort sig förtjänt av det.

Över och ut, puss o kram, varsågod att använda hela mitt mail i din blogg :D
21 år och ifrån Karlstad var hon, för lite sol över henne kanske."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack (anonyma kommentarer raderas);
Kom ihåg mig?

Din e-mejl: (publiceras ej)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0